Disclaimer for Musim readers

Posted in By beoma 2 comments

okay salam everyone.
this is one major important blogpost.
posted for all incoming or loyal readers.

aku baru dapat this sense of nak mati soon plus betul jugak kita bukan tahu bila nak mati pon so we should get prepared  la kan. hal aku dengan tuhan biar hanya aku dengan tuhan.

cuma aku baru teringat yang blog aku ni. yang tak lama lagi dah nak masuk 7 tahun aku tulis. memang sangat sangat lah tak bermoral. at least the earlier 4-5 years of it. banyak sangat perkataan tak bermoral. perkataan lucah. perkataan tak elok. if you go deep in my blog you may encounter few words yang aku tak nak sebut dekat sini pon.

tapi bagilah can, jangan stigma dekat aku, jangan lah kutuk aku. i was growing up.
now that i grew up i had stopped using that words in my blog. haha

few days ago aku cuba clear kan blog aku dari semua perkataan and phrases yang tak elok tapi
BANYAK SANGAT I GOT TIRED .

soon umi pon mungkin akan cuba baca blog amar kalau katakan amar pergi dulu sebelum umi. umi selalu fikir amar ni anak baik baik tapi kalau umi baca blog amar ni memang ayat ganas ganas but please know that maybe ini sebab ama tak guna ayat kasar depan depan orang lain sebab ama dah sebut kat sini haha.

tapi please also know that previous 10-50 blogpost adalah safe to read if i didnt get too emotional or not in rage. and incoming entries pon will always be safe.

kenapa tak deactivate saja blog ni ? acah acah Q and A (haha) 
no i wont, sebab banyak sangat memori dalam blog ni, and blog ni is another trace of me living on this earth. some people will miss me and would come here kan? ada ke? haha