Last Day Professional Exam. (Inshaallah)

Posted in By beoma 2 comments

tadi last paper professional exam 3. which Inshaallah would be my last examination in this medical school. pasal result yang nak keluar khamis lusa, itu kerja Allah, nak letak aku dekat mana. takut dia tak usah cerita tapi kena ingatkan hati takut kita hanya kepada Allah kan. bukan benda lain. tapi manusia lemah macam aku. pikir berat benar sampai tergertak hati sampai lebam akan takutnya kalah terkecundang padahal dah sedar selama ni sapa Perancang Terbaik. 

esok kena alert, sebab esok at anytime few of us will get a phone call from the office. sama ada dipanggil untuk viva voce distinction or borderline. aku tak tahu aku floating dekat mana. kapal terbang tinggi di langit atau kapal selam habis minyak. allahua'lam.

and burg, esok hari besar sangat untuk dia. at least he got a hint dari one of our beloved teachers, Dr M. 


dan muka muka ni, setiap satu ni aku rindu walau apa pon terjadi lepas ni, aku mohon sangat pada kuasa Sang Pencipta , Pemurah Pengasih Sayang

luluskan lah kami semua pada 9 Jun 2016 ,
ya Allah.