roti.

Posted in By beoma 0 comments

 

So i bought some pricey breads at IJN. Breadstory ni aku mula mula datang IJN perut aku dah senak dia punya sedap bau dia. Dah la dari semalam lagi aku di uar uar kan dengan kesedapan roti 🍞 tu. Burg semalam pon duk becerita pasal roti breadstory ni tapi burg beli satu je semalam and dia cakap orang lain beli banyak and dia terliur gila cakap budak budak ni beli macam macam and dia just beli roti sampan apa entah katanya sebab telur and cheese tu nampak sedap tu dia beli tu and harganya paling murah. (burg tengah in project mantapkan pc dia so thats why semput sikit)

deep down sebenarnya aku sedih nak nak bila si gemuk ni terliur tengok makanan orang. For years aku suapkan makanan kasi gemuk and now im so motherly rasa kesian plak dengar cerita dia eventho it was supposed to be sembang kosong je. Hahaha 😃😃

so i bought these few pricey breads dekat IJN ni nak sorok dalam beg sampai ke bilik. Burg tak tahu pon aku nak buat suprise. Kononnya balik tangan kosong tengah membebel sebab lapar and then suprise! Ecece 😃😃😃

 

lesser and lesser day. Takat aku supposed to spend rm5 utk lunch i actually dont give a shit for these pricey breads. Asalkan these little period became a memory. Tak semua lunch kau adalah memori. Benda sama aku makan tiap hari jimat macam mana pon. Bukannya memory. Tapi yang ni aku nak jadikan memory.

30 days to go tak tahu kaki langkah ke mana. Berdiri diam disini atau macam mana nanti. Tapi sapa disisi yang tu aku hargai.