#home

Posted in By beoma 0 comments

salam,

tak ada benda nak update sangat dekat musim these past few days, actually tengah cuti right now. and its fun and so relaxing, tolak buku ke tepi sampai jatuh ke bawah katil, walhal buku pon tidak dibawa pulang. mana ada orang belajar dekat rumah, walaupon final year medicine, tak gitu? ke aku sorang je ? guys?

damn.

takdela, aku ada bawak balik oxford handbook clinical medicine. in case ada benda menghinggap dalam kepala and it is disturbing shit to ignore so kena bukak check jugak. tak boleh buat perangai forth year honeymoon lahanat.
                                                **********************************
tadi berhenti makan kejap, yup, duk rumah kerja makan je, belom habis satu entry sudah perlu makan, kadang kadang dipanggil untuk makan, terkejut perut dibuat nya. literally. so aku lupa macam mana nak sambung kisah dekat atas.

jadi macam ni la, rehat sepuas puas nya dekat rumah, dont think much about medicine thingy eventho everyday medical related je conversation aku dengan family aku. mana taknya, keluarga jenis banyak penyakit. lel.

bila balik uitm nanti, i wanna work harder than before. tak boleh main main. and by days i passed by, the more days i left behind. the less day i have left. nanti habis belajar. im gonna mis everything. nak nak kawan baik aku. so i have one more thing to do.

to keep everything in trace.
Senyum