nin selasa ra

Posted in By beoma 0 comments

rabu tengah hari nak balik dah alhamdulillah setakat ni masih clear lagi plan sesungguhnya Allah yang menentukan apa terjadi aku tak nak la gembira excited sangat karang dijatuhkan dugaan, nau'uzubillah min zalik. nanti balik seminggu jumpa umi abah





 *********************************

amar kau tenang je ? dah tiga minggu lebih. aku tak larat jugak sebenarnya. kau tahu apa yang sakit. bila kau rasa tak ada jalan lain kecuali berharap akan peluang ataupon sisa sisa harapan yang ada dan akhirnya late in the middle of the night kau sedar kau sengaja buat harapan palsu dekat diri kau all the day long and end up kesakitan. lepas tu kau tertidor. dan bangun pada pagi esok dan ulang balik.

aku bagi masa sebulan je. bila balik rumah nanti dan datang balik it will be a complete and absolute month and i will really really going to have a new life of mine. tak nak jadi hipokrit. nak jadi diri aku which i believe could be better than this.





entahla, makin hari makin aku rasa sebenarnya kau tak kisah langsung.