Isnin

Posted in By beoma 0 comments

aziz.

memang benar aku ada buat salah, aku mintak maaf.

tapi memang dah takde peluang kedua dah ke?

sekurang kurang nya aku yang hina ini mintak satu je lagi peluang. satu hak.

tapi kan Aziz, Allah mungkin dah tak nak dengar doa aku sebab aku ni banyak buat salah buat dosa.

tadi aku dengar bacaan hadis aku terasa gila.

betolla bila banyak dah buat salah dan dosa, allah takkan memberi bila kita meminta.

mungkin itu giliran aku.

aku nak reset balik lah aziz.

aku harap aku kuat untuk mulakan balik.

supaya nanti bila aku berdoa, Allah mendengar.