hamba yang kerap gagal

Posted in By beoma 2 comments

i am so failing what allah tested me. allah suruh dakwah dulu tapi iman diri tak kuat. instead of i should get knee to knee face to face and spare all the time i could ever grab and clear everythings out. i put myself in silence. i let it be. everyday went the same. and now either allah will test me again or it will be passed to the others.

menyampah tahu sebab benda yang sepatutnya kau sedar dari awal tapi kau buat donno. aku dah putus asa. susah sangat ke nak dipelajari atau kau mahu di baby sit mahu dipeluk dan dibisik?


maafkan aku.

tapi kalau Allah mahu uji aku lagi. aku dah tak boleh lari tapi aku ni anak ke tiga ikut kajian kononnya elemen aku api.

selalu nya aku cuma akan membenci. sambil aku cuba memehami. sukar ya allah ujian ini.