listen to me again , please

Posted in By beoma 0 comments

ok tak kalau aku bagi kau nama Sim wahai musim. kiranya aku nak pujuk kau la ni Sim.
lama tak tegur kau kan. 

Sim, 
aku baru lepas habis exam, sebab tu lama tak ber blog, even sebelum tu pon aku tak sempat nak blog la sim sebab banyak kerja and aku tak tahu nak blog pasal apa. tapi boleh katakan memang aku jumpa kau sebab sedih je Sim.

Kebelakangan ni orang asyik kutuk aku Sim, kejadahnya mereka men ghey kan aku dengan si burg tu. hok aloh tu member gosip movie jalan jalan chatime coffee bean old town senang duka je Sim. dekat ko banyak lagi citer aku bukak Sim. yang kat draft tu segala mak niko ada Sim, kau pon tahu kan Sim. tapi betul jugak la Sim, aku ngan si burg tu bagai aur dengan tebing, bagai isi dengan kuku bagai , bagai durian di belah dua sim. dia yg isi putih, aku si tajam dan si busuk. mende gok Sim aku mengarut Sim.

Malam ni aku tension Sim. Sembang sikit Sim dengan aku. mana dok nya Sim aku sedih Sim burg keluar tak balik balik lagi natang betei Sim dia ajak aku movie derek sampai pagi Sim aku mata tokleh bukok mana dah ni Sim satgi aku tidor jugak ni Sim. Jangan kejut aku Sim. esok kita wat wat majuk le.

Tapi gitu la Sim, dia member surau aku Sim, alhamdulillah hampir lima waktu aku semayang either aku makmum atau dia imam. alhamdulillah Sim. tapi gitu ah Sim nak sampai taraf tu kita takleh jadi member biasa je. kancing tu lebih manja sikit Sim. tu yang pantang tu sek sek ni bila burg keluar ngan bakal bini dia sikit aku dah kena kaw kaw Sim. Natang sungguh.

Sim, sapa jodoh aku nanti Sim ?
tahu dok Sim ?
tok tahu takpe.