EoP dan Broga lagi.

Posted in By beoma 0 comments

Assalamualaikum,

      Long case for End of posting Examination was done by yesterday, tak lega langsung pon sebab everything didnt run so smooth, ada few problems and presentation case dekat doctor pon was so horrible banyak kena complaint sampai tahap aku rasa macam kena remedial bagai. Blleerrgghh, pastu buku log book yang nak kena hantar dekat Dr Wan Haniza esok pon macam messed up gila je, hopefully i can find out some more clinical procedure esok sebelom mula Post-EOP bedside teaching dengan dia esok, bedside teaching la sangat. haha.dah habis exam pon boleh ada kelas lagi, gilos bak hang. Hati tak tenteram sangat nak tunggu result keluar. Mahu Lulus sahaja bah. Memang la tak seteruk paeds that almost every third year for every batch, students of first rotation doing paeds give up 50 percent of them failed. Next posting aku lepas ni adalah Rural Urban si Pengubat Hati, takpola Prof Waqar nok ngajar skalipon ambe teghime jeee...

     Last week we had a trip and a hike at Broga Hill. Aku, Burg, Eddy and Piti. Piti itu fithri, nama manja eddy bagi. macam nak sepak je kan nama tu.- Well it was awesome like always, actually baru kali ke dua naik broga tapi best gilo sial, sekarang pon aku high lagi nak panjat broga. =.='  So far, thats the best natural view i can watch lively,- to say Subhanallah for how wonderful it is. Nak nak panjat memanjat dengan buddy buddy kaki kegampangan kan. Eddy bagus gila every step dia akan tanya aku ok tak as kaki aku ada terseliuh semacam muscle sprain sebab jatuh tangga a week earlier and aku ni bukan jenis nak bergolek dekat bilik tengok Running Man atau main game Naruto, so kaki aku asyik kena recurrent sprain la sepanjang minggu tu so tu yang lambat sembuh tu sepatutnya dua tiga hari je.Dah la non stop natang, dekat every peak kitorang tak stop sangat as masa tu gelap lagi so nak enjoy view pon tak seberapa plus nak solat subuh and nak cop spot best nak tengok sunrise gittew. Like the first time it was, kitorang dapat spot sama, tapi kali ni kami berempat je la, last time ada dekat 15 orang jugak memember yang memanjat bersama. Sembang menyembang tunggu sunrise tu memang ridiculous habislah, malas nak cerita dekat sini, bodoh dan tak baligh yang amat. Balik tu singgah Masjid Marmar and pekena Chatime dua cup sorang, mentang mentang additional cup for RM1 .

      Kemudian kami balik rumah. Tammat.