Day 10 of Anson Bay

Posted in By beoma 0 comments

Erghh... ive been missing my friends so mussshhhh... Teluk Intan is a real good place.. mana ada rural pon i wonder why they took this place for this posting, mungkin sebab dia ada semua benda. tapi duk sini lama lama pon bosan sebab tak berapa meriah and i am such a boy(teen)  that loves to hang out with le friends.  harini dah hari ke 10 we ve been here lagi tiga hari actually nak balik sg buloh dah but i just cant waittt.

ok actually aku rindu burg duh, he wont read my blog so no worry la unless ada anasir yg tunjuk.  badri ke. ye badri is such an anasir. rindunya aku dekat dia sampai semalam siap mimpi burg lagi gila gaayyyyy.  nah he is my awesome friend that my parent would question on my sexuality just because we are damn to good bf. apa yang aku suka dengan burg is he makes me close to Allah so much.  he is a friend who would ask me either aku dah solat belom sometime 2-3 times per day. so kadang2 bila aku nak g lepak dengan dia aku solat dulu so solat aku terjaga lah plus jadik awal on time sikit. kadang kadang ikut dia solat kat bawah kat surau.  nah i just believe that the friendship that is so much blessed is the friends that remind u to Allah.  thats the one.  and i have that one. so duk sini lama lama rinsulah fekat dia kan eventho dia duk layan awek dia tu sampai lupa dekat aku kot sob sob.  what to do.  haha

farina pula?  sure la rindu dia jugak, tapi aku jarang lepak dengan dia sebab susah nak jumpa.  hahaha.  take care and screw ur diet gain some weight harap kau dah geemuk dua minggu alu tinggalkan kau.  haha balik nanti kita mcd ye yayang!

burg wait for me ya akhi!  lagi tiga hari nak balik mizzz u soo mushhhh...   :)