budak baru naik kapal terbang.

Posted in By beoma 0 comments

dua tiga kali jugak aku fikir nak buat entry ni.
namun buat kali keempat aku rasa wajar aku buat entry ni.
boleh lah rakan rakan sejakun lain merasa apa yang aku baru rasa.
aku anak jati kelantan tempat dimana tiada panggung wayang baru je pulang rumah 3 hari lepas.
thanks to allah barangan elektronik dilepas masuk ke negeri kelantan maka bapak aku belanja 'whiteboard' kecik baru semalam.
bolehla aku skreh skreh pakai hujung jari je.
katanya dapatkan A maka tak payah bayar, teringat yang aku separuh waras berusaha nak lulus untuk final bersama 2 minggu puasa dota. abah nak A ? o0oo mann...
tapi dia betul betul belanja rasanya, oh aku kena buat buat lupa.

aku balik sini naik FLIGHT.
tak perlu caps lock rasanya, tapi tak boleh undo.
entah kenapa.
ok, first time naik flight. takde lah rasa excited sangat. atau pon aku sorok je.
flight aku time subuh, jadi sepanjang malam melepak di foodcourt airasia tu.
oh lupa bagitau, airasia je, macam bas-untuk-budak-budak-sekolah je. tak gempak pon.
not a big deal. tapi view atas plane sumpah amazing sebab haritu just tengok sunrise dekat broga.
tak cecah awan sangat rasanya.
tapi kali ni tengok sunrise atas awan.
i mean there is a layer of cloud below me. and there sun is rising !
grrrr....
nasib aku pulak baik dapat duduk tepi tingkap, apa aku kisah block view luqman, LOL ~
tapi bila tengok katil awan awangan kat bawah tu buat aku rasa nak lompat je.
guess it will stop me from falling further down to the earth.
looks like a trampoline.
lama aku mengelamun tetibe bwuuekkkk..
syit rasa nak termuntah.
ok.dah sampai rupanya.

kalau boleh aku nak menipu je cakap ini gambarr betul.

dah tu je.