ini cuma kisah dacing yang tak seimbang.

Posted in By beoma 0 comments


aku bukan apa nak emo pagi pagi buta ni.
sebab semalam aku ingat semua benda dah betol.
ye, aku ikut apa burg pesan.
gila bagus burg boleh jadi pakar motivasi bagi pesanan dan nasihat dengan selamba tetapi sangat benar dan berguna.
aku test teori dia dan aku ulang balik. aku ingat semua benda dah makin baik.
tapi things are worsening.
and aku sangat sakit hati.

dan kalau burg betol betol jadi pakar motivasi, (dia akan jadi doktor yang hebat actually)
aku nak tambah sedikit pesanan dalam motivasi nya.
yang kita ni tak boleh nak adil sangat dekat orang yang tak adil dengan kita.
its just like, ure hurting yourself so much just to be fair but then what u got in return was always something that is so butt hurting. tak payah la nak adil lagi, tanam rasa benci lah, at least ko tak kisah sangat dah nanti.
u wont give a damn to what is happening soon. those blind people will soon know they were having the best with them once but they tend to ignore and didnt appreciate it. 
soon, bila hati dah tertutup dan perasaan mula tawar, they'll regret it.

-damn it, aku nak ahbiskan Step Up aku.