learn to love yourself.

Posted in By beoma 0 comments

"learn to love your ownself"
at first aq dengar benda tu dari sebuah lagu from jason mraz.
but i tend to take it as a normal cliche advice given to those people with low morality and down bak kata orang.
and masa aku dengar lagu tu pon mostly aku tengah down and takde mood.
and basically its a phase in between broken relationship la kan. 
when ur thinking what had you done is not being appreciated.
macam sia sia je apa yang kau buat selama ni dan pelbagai lagi lah.

tapi ingatlah untuk sayang diri sendiri dulu.
pentingkan diri sendiri dulu.
kalau kau tak dapat jaga diri ko, macam mana ko nak jaga diri orang lain kan.
dont foolishly take someone else more important than your own self.
stay alive anywhere and anytime.
tak kisah la bila semua orang dah tarik muka dengan kau.
bila apa kau cakap orang taruk kat bontot je kata kata kau.
apa kisah kan?
dont really care what people may said.
even it is from someone you really faking care kan.
even orang yang cakap and act like those is actually the one you really love and care,
jangan kisah sangat. youre not loving him/her really damn so much kan? as long as you follow the advice not to love others more than your own self.
just learn to love your ownself.

complicated kan?
basically just love yourself dude.
jangan sayang orang lebih lebih.
tuhan kan ada?
tuhan aku nama dia Allah. dia je tuhan dan takde tuhan lain dah.
itu kepercayaan aku lah.
dan aku yakin demi allah ianya benar.
dia yang cipta aku dan akhirnya pon aku akan kembali pada dia.

and i did found my mistake all this time.
aku sayang orang lain lebih lebih sangat sometime.
and finally it was killing me slowly.
to live for others. bodoh kan?
love your self lah.
find the path you once leaved.