aku tak tau nak cakap apa pasal cuti ni.

Posted in By beoma 0 comments


malam ni malam terkahir tidor kat umah dah.
nak buat kesimpulan cuti ni ke?
bosan do, takde buat keje lain, spend masa ngan keluarga jela.
kalau nak melancong bagai tu bukan sekarang la,
dah, aku tak nak kutuk JPA, bukan salah dia.




cukup la gambar tu menjelaskan apa aku dah buat sepanjang cuti ni.
hampir 300 jam main dota dalam masa sebulan. wtf.
nak nak ada farid dan qbear peneman aku.

by the way, aku juga jumpa skyhy dan koo.
main dota sama sama la.
selalu main sama as satu group.
syok gila.
skyhy tu pompuan dan power gila main dota.
dah la comel gila.
aku tak leh nak bayang budak pompuan  ngadapa laptop main dota,
dan power gila plak tu.

ok dah, aku ngantuk.