pre-raya :: selamat hari raya

Posted in By beoma 0 comments

ni malam raya.
pegi gunting rambut punya la lama sampai terlepas saat saat nak bakar duit bersama adik adik.
pastu aku ada nampak afham tengah makan aiskrim - malas nak tegur sebab tengah ber 3gp ngan amoi si barber.

dari kul 8 sampai la ke pukul 10 baru abes gunting rambut,
jangan persoalkan solat tasbih aku,
raya haji ada lagi kalau aku tak mati.
tak sempat kot satay punya pasal,
kul 10 pegi amik satay pulak,
lagi gila lama.

sup sap sup sap.

sebenarnya,
aku nak ucapkan selamat hari raya,
aku cuba nak create mukaddimah kat atas tu tapi tak menjadi kali ni,
mood seksaited nak beraya mungkin.

anyway, aku cuma nak ucapkan selamat hari raya pada semua kawan kawan yang kenal aku dan aku kenal, yang aku tak kenal, boleh unfriend aku kat facebook. pada kawan kawan MBBS terutama yang kena prank ngan aku tu, aku mintak maaf ya, kepada mana mana gadis mbbs yang aku ada usha(so far takde), aku mintak maaf ya, aku jaga aurat pompuan kot, tak main usha usha ni.

kepada burg, semoga berbahagia, screw the diet!
kepada sufi, ko jangan ponteng solat sunat raya esok sebab nak tengok anime annoying ko,
kepada ayam,azri,sharil,fudai,qbear,sipol and K5 K5 yang lain, sori sebab menyemak dekat blok korang.
kepada budak Kenanga satu, sori sebab bising gila babie time mandi ya. and bau bau telur tu.
kepada imran, sori sebab selalu langgar dress code.
kepada farina, sori sebab tak reply mesej ko, kedit aku abes.sies seh. hehe

kepada Mohd Farid Hamidi Md Zaini, jangan makan lemang cicak ea, sori sebab baling helmet.

and pada semua yang mengenali.
selamat hari raya maaf zahir batin.

p/s : aku tak donlod adobe phtoshop so atkde gambar duckface dengan tulisan samat ari raya dekat facebook ya.