Posted in By beoma 0 comments

dulu sumer boleh citer.
apa aku nak taw semua aku boleh tau.
memang semua la.
takde benda boleh ajdi rahsia.
rahsia paling dalam pon aku boleh bukak.
sebab rahsia ko yang paling dalam pon ko boleh bukak.
series best gila kot lepak lepak dulu.
aku tak penah jumpa kawan yang lagi best dari ko.
memang aku ramai gial kawan yang epnah lepak ngan aku,
penah jadik kamcing gila ngan aku.
penah cter segala benda ngan aku.
tapi bila ko jadi kawna baik aku,
series, ko lah kawna baik yang paling betul betul baik yang aku penah ada.
memang aku sedar do, satu ahri nanti ko pon akan tinggalkan aku,
macam kawan kawan aku yang lain.
sebab semua yang penah rapat ngan aku tak penah kekal dalam tempoh yang lama dengan aku.
duk satu sem je,
pastu mula la tunjuk perangai,
tetibe ada tak puas hati ngan aku,
tak pon keje nak avoid aku,
atau ada je benda salah yang aku buat,
bila aku tanya cakap atkde pape,
sakit hati kot bila mereka buat camtu kat aku weh.
sakit gila.
kalau ya pon cter la dekat aku apa salah aku
jagan nak duk diam sneyap camtu je.
pastu layan orang lain lebih lebih,
bila aku tanya apa apa , mata nak jeling je.
its ok la.
tu kawan lama lama kan.
bila aku jumpa ko wahai sahabat baik aku,
mulanya aku yakin gila, kali ni pershabtan aku dapat kekal lama,
ko layan aku baik gila dan aku tak penah pon ank guriskan hati ko.
bila aku ada masalah sikit ko konpem tolong la,
aku pon tak penah nak tinggalkan ko bila ko ada masalah,
aku boleh cam je kalau ko ada masalh seh,
cter je dekat aku,
boleh tolong ke takleh tolong aku dengar je.
bahagia gila kan persahbatan kita.

but then, lately perangai ko penah buat aku sedih gila.
entah la ko sedar ke tak,
ko selalu ignore apa aku cuba cakap,
nak aku panggil 3-4 kali baru nak bero perhatian,
pastu buat muka menyampah malas abes.
mana tak terasa wei,
series aku sedih,
ko nak cakap aku dah tak hargai persahabtan kita?
or ko nak cakap aku la yang makin malas nak ambil peduli pasal ko?
takde nye tiap tiap ari aku cari ko lepak ngan ko.
sekarang makin banyak rahsia.
tak banyak boleh citer dah.
bila aku tanya ko, jemu ke kawan ngan aku?
ko cakap tak.
dulu aku penah cakap, ko mungkin akan jawab macam tu sebab tak berani nak guris hati aku ni kan.
tapi ko punya yakin gila convince kan aku yang ko memang tak penah muak kawan ngan aku.
sumpah aku happy gila.
tapi sekarang kalo aku tanya ko benda sama.
"da muak ke kawan ngan aku?"
cakap je la perkara sebenarnya.