sDotay Week dan kawan baik.

Posted in By beoma 0 comments

sepatutnya citer aku lebih kencang pasal demam study week yang melanda pelajar pelajar perubatan.
aku yakin dekan sengaja memberi study week selama dua minggu kepada pelajar pelajar, 
melihat sama ada mereka patuh atau tidak menajalankan pemebelajaran selama tepat tepat dua minggu atau menjadikannya hanya seminggu.
namun ramai pelajar gagal mencapai apa dikehendaki oleh dekan.

dan aku belajar benda baru mengenai persahabatan.
ok, memang tak enak mengalih topik secara secara tiba tiba,
tapi lately aku dah belajar untuk mnegurangkan sifat tacing dalam diri.
ok, aku yakin ramai yang tergamam bukan.
kalo bukan mael dah tibai nama lambong,
aku yakin aku lah amar lambong.
nak tacing tacing bukan sikap primer aku.
aku tegar mengendahkan sebarang gangguan moral yang cuba menjatuhkan kelakian dan kesabaran aku.
namun tacing aku lagi tegar muncul jika ia berkaitan besfewen(ajwi mode) aku.
kalo setakat orang lain cuba nak kutuk kutuk keji aku memang aku lempang balik tanpa sedikit rasa serba salah.
tapi kalo si dia sahabat baik yang aku sayang telah melukakan hati kecil ku ini,
aduh ku tarik bantal tutup muka genggam pisau rapat didada tahan air mata tumpah ke riba.
memang tacing tak nak makan dua tiga hari.
but its not a good habit to show lah.
habit tu lagi merenggangkan hubungan.
something happen dan aku belajar untuk lebih matang.
biar sahaja kisah hempap helmet lari turun motor jadi pengajaran.
and lately cicak is my really bestfriend.
ok,aku tarik sekali nama sipol, kang dia pulak tacing tacing ngan aku kan.
cukup sahaja aku tak nak geng ngan dia time main dota.
kalotakde sipol,sapa nak kejut kitorang bangun subuh.

so study wek aku berlalu dengan biasa.
aku dah tak main dota dah............langsung.