bye USA and done my first year.

Posted in By beoma 1 comments

the very sad part of everything is bila aku ditinggalkan sorang sorang kat kolej macam sekarang ni.
as always, trip balik kampung aku memang malam malam je.
and lepas final macam sekarang ni, aku takde nak balik terus.
this is the third day after final.
and selalunya memang dah takde orang la.
kalo ada pon geng geng belah sabah serawak.
its 3.51 right now dekat bilik farid and sipol .
3.20 lebih tadi farid da bertolak balik ke kajang.
takyah citer la pasal sipol,
menyedihkan gila.
dia VIP. naik dua bas.
mana taknya,dia beli dua tiket balik kot.
kalu bukan kerana dia tinggalkan bas. bas yang tinggalkan dia.
aku tak nak melalut sangat.
this post supposed to be the one with tears and memories recalling.

bas aku pukul 9 malam ni and kenanga satu takde internet so aku lepak kenanga lima.
damn this is gonna be the last time lepak lepak kat sini.
uitm shah alam ni so far away lagi best dari sungai buluh even the statement is actually subjective.
yela. bukan senang da nak catch late night movie.
nak hang out McD.
serbu Barra malam malam.
main basket dekat complex petang petang.
daki bukit naik basikal sampai cramp kaki.
kutip kon tengah jalan.
mandi mandi dekat Intekma.
nan cheese dekat Hakim.
karok dekat SACC.
basketball dekat arcade.
DoTA satu row level 2.
prank birthday sampai muntah muntah.
duhh....

dekat sungai buluh aku tak rasa bleh dapat balik semua ni.
sungai buluh memang nak lahirkan doktor doktor yang betul betul doktor doktor.
whatever is it.
ill be so grateful to be here during my first year of my medical degree.
tak kisah la pakai baju macam budak engine pegi kelas pon.
ponteng lecture tidur surau.
damn, i miss all of them :')














dear all bestfriendsss....u'd made my year damn great ! :)



and lastly for this Ramadhan.....
bakal imam muda 


selamat berpuasa!