tahi besar yang tak nak keluar-selesai cuti midterm

Posted in By beoma 0 comments

:):

i dunno whats the feeling.
ibarat kau nak berak tahi besar yang keras..tapi tak keluar.
ya..begitu rasanya.
hati ku sedih nak tinggalkan keluarga.
nak balik shah alam sana.
tapi aku juga rasa sedikit seksaited nak balik shah alam sebab nak tengok abengers ngan hubby hubby aku.
tengok, aku cenderung menggunakan perkataan 'balik' ke shah alam instead of 'pergi'.
jelas aku seksaited bukan.

lagipon cuti 2 minggu aku ketara tidak produktif.
buku farmaco yang ku kendong balik ke sini terbiar berdebu di bawah katil dalam kotak kayu dikunci ketat.
tilam katil melekat bau badan ku.
merupakan antara perabot rumah yang paling aku gemar.
tiap pagi aku keosrangan je.
mak bapak ku guru dua duanya.
adik adik aku belom graduate.
kakak abang belom puas graduate.
kawan kawan sibok berusaha nak graduate.
maka aku merasakan bosan duduk rumah sorang sorang.
tak kan aku nak ulang ceramah Ustaz Azhar Idrus berulang kali di Youtube bukan?
maka youjizz aku cuba buka.
tapi pop-up blockers penoh imannya.

malam ni aku naik bas ke Shah Alam.
nasib baik Sani upah bangla taruk soket plug dekat setiap seat.
boleh aku ulang ceramah ustaz azhar idrus lagi.