the best jimba jimba lepas PT.

Posted in By beoma 5 comments

agak lama sudah aku tak posting.
bukan tiada berita baru atau apa apa kisah menarik untuk dikongsi tapi PT (progress test) yang mendatang (dah berlalu) meragut masa percuma aku untuk meluangkan masa bersama lappy ditemani blog.
kalau aku online pon, hanya sekadar untuk memainkan lagu lagu nasyid untuk menenangkan fikiran. ok,aku tipu, memang aku ada mainkan ceramah ceramah dan tazkirah sekali.
yela, rasa diri ni ada bias syeton pula kalo asyik melayan adele dengan accent 'COCKney' nya.
malahan,bukan PT saja yang mengacau pikiran aku,OPKIM dan Olimpiad ada juga memainkan peranan penting dalam mengganggu pikiran aku. kadang terasa bengang juga ibarat jacob yang bengang lantas menendang motor nya lalu tercampak dan tiba tiba bertukar menjadi serigala,aku penah cuba ingin beraksi sepertinya ,namun ketara sangat bodoh apabila mengimaginasikan tangan aku yang berpura pura mengais ngais tanah sedang berlari seperti jacob si anjing dan menjerit 'auk auk '. namun,pengalaman OPKIM dekat pasir salak sepatutnya dipost. series best. nanti aku adakan post khas mengenainya.

dan semalam kami ada PT Homopoyetik & Lymphataik. senior kata gred B ibarat fail.senang bukan-kata mereka. tapi tahiku tersumbat ketat juga dek bontot yang bercengkang mata atas kerusi getah biru dalam bilik sepanjang minggu menghadapi PT semalam. gila power senior. namun selepas PT semalam, aku dapat release stress dengan normal.
selalunya PT aku berakhir dengan abnormal. meeting,program SMF dan program fakulti.
inilah PT pertama aku yang betol2 free selepasnya.
straight to the titik, aku nak bercerita pasal arif yang telah membayar zakat di Domino sebanyak RM100++ membelanja kami berempat,kamil,taufik termasuk maskot GeBU iaitu burg.
thanks to arif, domino semalam       "     b e s t            g i l a        "    -baca nada kamil sambil tangan terbuai buai.

dua dua gambar aku cilok dari blog kamil

pulang dari domino, aku ada join budak pegi kelas CSL yang diadakan pada waktu malam. bezanya,CSL sebenar bermaksud "clinical skill lab' namun ditukar kepada 'Counter strike league' game dari pkul 11 tamat pada pukul 1.30 pagi.

pagi ni ada perhimpunan Ko-Q,.ada bebelen sikit dari someone from pusat Ko dan kami dibahagi mengikut kumpulan game masing masing.
aku gila minat basketball,tapi disebabkan sistem fakulti kami agak lembap di link dengan student portal uitm,maka setiap kami mendaftarkan diri seminggu lagi lewat dari fakulti lain,maka 22 dari kami budak laki telah pakat untuk sama sama join game kriket.
sapa kisah main apapon.
aku nak grad dengan selamat dari fakulti medik. kriket boleh tahan kan? selagi takde sapa nak kaitkan dengan negara india. what the fak ? lantak la kalo keling kat sana memang suka main kriket pon, sapa kisah.

abes je menda alah Ko-Q..kami (sufi,fithri,eddy,ridau,arip) ke McD..takde aiskrim so takde mcflurry or sundae. akak jaga kounter cakap aiskrim tengah dipanaskan.........
.
.
.
.

.


p/s : petang ni nak berendam dekat pool intekma !