Wordless Wednesday #1

Posted in By beoma 4 comments

malam ni dalam upacara berkhatan bola sepak, malaysia telah di'suap' oleh jepun dalam pertempuran mereka bagi memudahkan tok mudim memotong anu nya sebanyak dua kali hinggakan masa separuh akhir.

aku mengambil peluang itu untuk menjadi general jepun menentang rusia. memang langsung tiada kaitan dengan kisah tok mudim khatankan kherol fahmi che mat tapi ini kisah benar. dua pilihan. log out atau terus kan pembacaan!
pertempuran kami lebih mencabar. Jet Tengu aku susun dua belas bijik mengawal negara aku. aku dikepung rusia dari empat penjuru.
Jet Tengu mengahalang kapal terbang mereka men'drop' bom bom di wilayah aku.
maka cukup masa untuk aku melatih 10 rocket angel setiap satu harga 900 ringgit untuk menyerang mereka satu persatu.

satu persatu negara cawangan rusia aku hancurkan. aku sangat seksaited. misi kali ini sudah hampir nak menang. tinggal satu je lagi. eksaited aku ibarat nak berak tahi besar keras seperti di episod lalu. tambah lagi dengan celah kangkang yang dikepit tanda detrusor muscle sedang cuba untuk mengempiskan urinary bladder aku. 
tangan aku gigil gigil mengawal mouse.
dalam perjalanan nak hancurkan sebuah lagi negara rusia. aku singgah di negara aku menyurvey perkembangan negara kami. ya,sangat berkembang. pihak rusia sedang berkembang dengan giat menghancurkan semua bangunan bangunan aku dan membunuh semua unit unit aku....
..
..
.
.
.
.
.
.
.

"DAMN IT"




"I STRUGGLED LIKE SHEET ..."

cukuplah untuk mukkadimah...aku cuma nak mempopularkan sistem WW dari Kamil Kamaruddin..semua blogger perlu berblog hari rabu dan taruk nama Wordless Wednesday (WW) diikuti # menunjukkan post WW kamu kali ke berapa. hari rabu sangat special kerana hari rabu lah hari ke 2 sebelom Progress Test yang sering diadakan pada hari Jumaat. masuk akal bukan? jangan persoalkan kebahlolan aku. seminggu setengah dah aku duk umah. otak agak pasif dan berkarat. salahkan McDonald sebab Fillet O' Fish rasa macam taik masam.

so,this is my wordless wednesday #1 punya post!


bietch please,,its wordful wednesday man.


so, untuk jadikan post aku sedikit berilmiah. aku nak cerita pasal game apa yang aku main.
itu game yang menenangkan fikiran aku sepanjang cuti ni. lihat saja berapa kali aku kalah dan berapa jumlah carutan untuk setiap kali unit unit aku dibunuh. menenangkan bukan?

" Red Alert"

"Tanya"
karakter faveret lah ni
menghancurkan bangunan dalam masa beberapa saat je.
how the hell she did that man??? !

beware of armed-bietch


and for me..this game is faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrr better thannnnn 
.
.
.
.
.
.
.
this..................


right Kaki Dota????? :D
.
.
.
.
.
.

kenapa farid?

bengang???