night before mcq sux me

Posted in By beoma 0 comments

esok last paper.
mcq.
but seriously im feeling so suck.
mula mula nya i was damn so cool dan tenang je.
its not that aq da abes study or what.
tapi sebab aq ni teruk sangat kot.
why the hell im so playful.
never been so serious bout the study thing.
certain member aq are damn so hebat...long term memory yang macam apa entah.
and im damn facked dengan otak yang very low progressing dan kejap je dah mudah lupa.
malam ni im so pissed off man.

macam shit jugak perasaan yang datang mengganggu ni.
betul ke medik ni jalan aku.
tapi tak kan lah aku nak give up kan.
malu la mak bapak aku.
it was a big news bila aku dapat medik.
and im so was-damned yakin yang aku bleh lakukan nya.
but it is a 'was'..
now...first sem pon dah fakap..

man,,the damn first GM didnt prove anything and i believe the medicine quitters bukannya those yang having bad prestasi or what.
but they adalah those yang merasakan this brach is not totally theirs.
and thats the damn what im feeling right now.

dah la tadi punya ospe macam apa entah.
eh ammar. harap harap ko tak kan lupakan ospe first sem ni.
macam taik kot atdi.
banyak gila blank.
and guess what. kalo banyak yang blank,even yang di fill kan yang lain tu konfem2 nya aku tak konfem.
teruk la shal...

even aceli its not ospe yang sux sebenarnya.
its the damn me.
sampai bila lah nak stay ngan perangai camni kan?

ok.give some laugh babeh! hahaha..aku takleh nak fakap sangat dengan mood camni. esok last paper kan? kena enjoy lepas tu.

bila la nak berubah kan?