jatuh dan bangun. ur my idol !

Posted in By beoma 1 comments

lately banyak kali jugak aku draftkan post mengenai betapa aku give up untuk belajar..banyak sangat nak menghafal..
banyak kali jugak aku rasa menyesal ambik medik...
memang aku cuma turun satu gred kepada B..tapi selama ni, aku rasa its kinda sign saying ima damn unsuit to this damn course..

but lately..bukan lately sangat..tapi beberapa jam yang lalu..aku ada chat ngan someone yang agak aku sanjungi..then dia cter yang dia sedang berusaha untuk dapatkan yang terbaik untuk test dan exam yang mendatang.
masa tu pon sudah agak lewat aku chat dengan nya..pukul 3-4 pagi..so struggling to get the best.
dia fail during the last progress test. tapi dia tak give up. dia tak mengalah sedikit pon. malah dia mengubah gayanya. dia berubah untuk lebih berusaha.

and how the damn aku boleh merasa nak give up..even dia kata dia akan bersyukur sangat if dia dapat gred sama macam aku.
and im feeling the very damn suck untuk tidak sangat bersyukur dengan apa yang aku dapat.

kalau ko cakap aku idola ko untuk berjaya let me tell you something bro,ur my idol untuk sambung berusaha!
its time to turn the 'roda' ke  atas bukan ?

p/s : post ini memang gampang punya emo kan. but it motivates me :)