modul baru untuk seksaited bersama sama. tulang dan otot!

Posted in By beoma 2 comments

dulu bila aku keluar 'membayar zakat' di shopping mall dan cinema berdekatan,pasti terasa ingin mengepost di blog berbangga dengan pengeluaran tersebut tapi seperti di awal ayat,itu cuma dulu dulu.tapi sekarang bila keluar cukup sah...  ( cukup sahaja untuk mukaddimah blog kali ini)

sebenarnya aku rasa agak jijik jika post blog tanpa mukaddimah,rasa sangat tidak matang. walau mukaddimah yang dicipta tidak beberapa berkaitan dengan isi kandungan sebenar,itu sudah cukup untuk membuktikan ko dapat A untuk BM masa SPM dulu kala. kebelakangan ini jiran jiran aku perangai celaka agak gemar mengutuk aku ada iras iras justin bieber versi nigger. sungguh buruk bila dibayangkan bukan? seperti nicki minaj mungkin keluar gambarannya. aku putih sangat ke?

itu adalah mukkadimah kedua kerana aku masih belum masuk ke isi kandungan untuk diceritakan. sebenarnya aku cuma ingin memberitahu bahawa esok sudah bermulanya general modul ketiga kami namun perlu dianggap yang kedua sebenarnya. kerana dua dua modul sebelum ini mempunyai nama yang sama iaitu "Modul Umum" atau bahasa nigger nya adalah General Module. beza dua modul itu adalah kewujudan I dan II .
maka esok adalah modul yang ketiga kerana telah berlalunya General Module I dan General Module II dan kemudiannya adalah apa yang akan bermula di hari esok iaitu Muscoskeletal Module.

aku tertanya tanya juga jika pahlawan se-batch merasakan eksaited atau tidak untuk menghadapi modul ini namun setelah abang dan kakak senior ada memberikan klu klu tentang betapa mereka sangat meng'enjoy'i kandungan modul tersebut, aku mula berasa khuatir untuk seksaited.