minggu yang sangat sibuk nak mati.

Posted in By beoma 4 comments

memang aku patut bagi tajuk yang macam tu weh. ni drafting aku yang dah ke berapa kali entah. banyak kali jugak aku draft untuk update blog tapi tak sempat abes draft ada keje nak dibuat then bila nak sambung balik draft yang tersangkut tadi aku rasa mcam jijik gila dan terpaksa delete balik draft tu and perkara sama berlaku untuk berbelas kali dan aku tak tipu langsung. bunyi macam hiperbola bukan ? dan aku harap draft ni dapat dipost. kalu korang dapat baca benda ni maknanya ianya di post dan aku rasa ianya akan dipost. sapa lagi berani ganggu aku pukul 3 pagi ni hah? celaka ? lahanat? setan??? arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... tension la gila minggu neh..macam gampang! macam haram! macam shhhhettttt! dah la nak PT da gila! microb cam gampang nya banyak cam gila! bacteria sial! fak off u tuberculosis ! damn shet u myalgia! dem dem dem!

ok. aku da rasa tenang sedikit. rasa macam nak libas rambut ke belakang dan tarik nafas yang panjang macam bapuk teran tahi keras keluar dari bontot dan berjaya melepaskan tahi itu dari bibir bontotnya. dua tiga hari ini aku terlibat dengan senam robik dan sangat menipu la kalo aku cakap senam robik ni jantan gila so wajar untuk aku include perkataan bapok di celah celah post aku.

esok aku ada game. esok aku main basketball dan ada match sukan lasak senam robik yang aku sebut sebut kan tadi. ( sila bayangkan muka aku yang jijik gila sambil menyebut perkataan senam robik ). basketball pasti sangat menyenangkan esok. kami lawan budak mechanical engine esok. sangat senang. aku rasa langsung tak susah untuk kalah. kami cuma perlu pura pura kerja keras kerana kalau betul betul kerja keras cuma akan memenatkan diri. sapa dapat lawan budak mechanical in basketball? dorang da macam kena rasuk setan basketball je masa main basket. power gila nak mati. bila aku dapat tau medik lawan budak meki(mekanikal) untuk first game, maka aku yakin, biar je third year yang main basketball, seperti yang aku cakap,tak susah untuk kami kalah. aku lebih rasa kesian dekat budak cheer,mereka mungkin akan semangat nya cheer untuk kami walau hakikat nya kami dah bersemengat untuk menerima takdir kekalahan. aku bukan bersikap pessismistik or whatever ejaan dia tapi aku cuma taknak menipu tahi aku dari tidak keluar melalui lubang lain. kao paham bukan propaganda yang aku cuba sampaikan ? usah pening,aku cuma menaip apa apa sahaja untuk menghabiskan ayat aku sebab aku tak tau apa yang wajar diganti dengaan tahi dan lubang.

aku rasa draft ni berjaya di post.