art and fight

Posted in By beoma 0 comments

masih lagi mengepost mendalah berkaitan aktiviti aktiviti di bulan oktober. tapi kali ini,ianya berkaitan penutup bagi mereka di bulan ini. bulan depan ada benda baru lagi mungkin. semalam aku ke padang kawad UiTM sempena menyaksikan penyampaian hadiah untuk segala show dan aktiviti yang di anjur sempena konvo dan larian amal "contribute to palastin".

under teater, group kami cuma menang tempat sagu hati. ialah,dah sangat lari dari tema ,memang sudah di jangka tiada kemenangan menanti. cukup sudah nama dipopulari tuk kebayan yang agak jieemak kedengaran. namun kami juga menang under kategori prop terbaik.pakai projector suluh background atas kain kapan? memang kreatif yang sangat jieemak la kan?

pagi tadi berlangsungnya IVG yang aku cakap cakap kan. walau ibu jari kaki aku berdenyut denyut kerana inflamation jenis apa entah,aku cuma mampu mengharapkan adrenaline,sumpah. masa main game tak rasa apa dah.

ini first game aku. dan first game yang agak mencabar juga kerana opponent kami tiada yang melayu pon. sumer cina cina deltoid besar kapak. game tetap berlangsung, muka sangat kerek dan poyo. walau agak jieemak dibelasah 19-$# pada first game,kami mencari kesilapan masing masing dan memperbetulkannya. sejam kemudiaan nya bermula game kedua. masih lagi melawan cina sembah tokong. game kali ini agak ketat sebab masing masing dah nampak flow and pattern game dengan lebih jelas.bayangkan sahaja ,kerana first game ialah the really first formal game untuk aku. ianya ibarat kamu menonton wayang yang sangat besar skrinnya dari jarak satu kaki. jiemak bukan? makanya babak kedua pertarungan kami berakhir dengan agak bermaruah walau aku sendiri dah spoilkan banyak lay up. tapi aku tak kisah pon dengan kekalahan itu. yang aku tau,bond aku dengan basketball makin ketat. aku target untuk SAF.walau agak rendah peratus kemenangan itu,aku akan cuba jugak. agak skema bukan kata kata ini. matilah,ini blog aku.

dan aku jugak sangat sangat berterima kasih kepada sahabat sahabat yang datang menonton. dan sangat berterima kasih pada dol yang tak abes abes jerit nama aku. sangat sangat memberi semangat. siesly,aku high gila nak maiiiinn llaaaagggiiiiii~~~~

aku ingat nak taruk gambar segala bagai tapi cameraman kitorang masih lagi meliar ke mana entah.