esok ke Kuantan..Dyspnea! Dyspnea!

Posted in By beoma 0 comments

esok aku bertolak ke kuantan.
gila semangat sudah siap posting walau tak bergerak lagi.selalunya rakan maktab seblogger yang lain hanya akan posting apabila pulang dari maktab. klasifikan je aku sebagai over excited nak ke maktab. tapi rasanya takde apa pon kali ni. aku cuma nak pegi amik sijil then balik.
ok.memang tipu gila kalau cakap macam tu. aku stay kat maktab untuk beberapa hari.
esok pergi then isnin aku balik.3 hari sahaja.tidak seperti makhluk lain golongan izad kecik yang pergi lama gila.

kebaikan hati ayahanda telah mengizinkan aku berada di maktab means dekat blok asrama for this few days. tapi aku still kena inform dekat HEP dan KW.. memang semudah mulut cakap tak yah mintak terus masuk je kan? kisah apa warden nak marah kalo ayahanda da bagi kan? tu la yang aku buat dulu kala sampai kena serbu dek warden dan kena attack dengan HEP... HEP Cg. Azmin yang panggil aku tatkala aku sudah sedia berada di asrama baru lepas mandi pada pukul 11 malam macam tu. then 2-3 warden datang sekali ngan ketua warden Ustaz Roslan. memang 'minum kopi' la malam tu ngan Cg Azmin. nyaris-nyaris nak kena seret beg keluar maktab muka seposen tengah-tengah malam. tapi indah bibir suci lidah mengatur kata yang manis dan aku diberi kebenaran untuk berada di asrama. 

kali ni aku da malas nak bikin cerita yang sama.surat pon da siap.namun ayahanda tak sempat sign sebab dia ke JB hari ni dan akan balik hari isnin ni. memang takde back up la kalo warden dan HEP masih membuat serangan. sedih bukan?

apa-apapon..dapat juga aku merasai ibadah berpuasa di maktab sekali lagi bersama mereka yang di tingkatan tiga yang didengari cerita semakin seperti setan sekor2..haih,kalo simpan niat nak brainwash macam da sia-sia..masing-masing da besar,seperti sahaja mereka nak dengar apa yang aku cakap. jadi kali ni nak amik sijil je n jumpa qis yang selalu tepon tiap-tiap minggu dan kamil yang asyik marah sebab aku duk pilih kasih selama ni..
(gelak ketawa disitu).