Futsal-ling bersama Kiddos. Post Limiting Edition.

Posted in By beoma 2 comments

tiada kewajipan untuk tiap2 hari posting bagi seseorang yang ingin menjadi seorang blogger tegar...
namun memang benar semalam aku telah posting dan aku juga dalam tempoh mengehadkan jumlah posting untuk minggu ini,tinggal lagi satu post untuk dibuat dalam masa lima hari,entah kenapa,aku rasa tak akan ada event baru yang best dalam masa 5 hari ini melainkan aku dapat laptop baru dalam tempoh tersebut,dan sumpah aku akan post pasalnya.kemain lagi bukan?,belum dapat dah excited.mana tak nya abah tak habis2 suruh aku pergi survey laptop.berkali-kali juga aku tolak sebelum ini. benar,banyak kali sudah abah nak beli laptop pada aku,alasan cuma senang..
"alaa..tak berapa menjadinya belajar kalo ada laptop"( usah nafikan,mangkuk jamban macam aku  masih berjiwa remaja, makanya Red Alert lah sentiasa )


banyak juga alasan yang diberi,dan sering kali juga la aku terlepas komputer lipat itu.sesal ada di jiwa,demi belajar nak buat macam mana..hipokrit dan munafik disitu.


jadi,hari ini aku ada mengikut serta perlawanan futsal antara kelas anjuran budak mana entah yang diadakan di futsal united(mungkin namanya)..bukan apa.ramai kanak2 teman sepermainan di kampung aku adalah pemain2 nya...sabtu hari bosan bersama citer hindustan di televisyen,maka,aku ikut sahaja menyaksikan perlawanan mereka.


sebenarnya banyak gambar yang aku nak upload kat sini..tapi memandangkan saiz gambar mereka agak besar pastinya menyemakkan blog ini je..adoi..aku letak satu tu jelah..gambar lain boleh didapati di sini.tu gambar baby kesayangan aku tengah main..macam sial punya main..first game tapak kasut nak terkoyak je..banyak kali dia jatuh tu..bila da habis game tu kena bantai 6-0..dia kuar terus cabut dan koyakkan tapak kasut kedua2 belah tapak kaki kasi sama tinggi...
main game kedua tu team dia menang 4-0..peluh-peluh siap sesak nafas budak ni..

ok.done with my baby.

p/s pertama : si gemok nak datang 26 hb ni,katanya nak wat maksiat sama-sama banyak2 sebelom puasa nanti..seratus peratus celaka punya gemok. (gelak ketawa)


p/s kedua : umi cakap abah tak kasi pegi kuantan lama-lama...50% dari seluruh cerita kat blog ni adalah pasal kebahagiaan yang dicapai kat sana dan betapa aku gila beby nak balik sana. dan sekarang ni?