pengalaman dua harga.

Posted in By beoma 2 comments

bila aq sampai rumah semalam,adik aq da tutup desktop ni,terpaksa aq draftkan saja "posting" yang ditulis dalam kepala ini..

semalam aq dapat dua pengalaman baru...satu free2 dapat satu lagi berbayar.
mana satu dulu untuk dicerita? bagi aq,benda buruk perlu dicerita dulu.sama saja seperti berita...sama ada buruk dan baik,yang buruk perlu dicerita dulu,bila hati da sedih dan pedih barulah kita bagitahu berita baik sebagai pengubat kepada berita buruk.

jadi pengalamn buruk yang baru yang aq dapat semalam adalah bawak adik2 aq pegi klinik berbayar.walaupun ini pengalaman buruk yang teruk,tak yah la panggil aq beruk.selama ni pom memang aq da selalu pegi klinik atau hospital tapi x penah la pula aq nak setel sorang2 segala mendalah pendaftaran..aq cuma tahu menunggu dan masuk bilik untuk di check.,.,pastu tunggu lagi dan sampai nombor terus p amik ubat..
n semalam aq setel sorang2 saja.tambahan lagi yang aq bawa tu bukan adik,tapi adik2..jamak disitu..maka ada dua ketul adik yang aq setel semalam..dah la dua2 di bahagian yang berlainan..sorang di bahagian bayi n sekor lagi di bahagian lain...
pastu kena sedut plak rm100 untuk dua ekor ni..perghh....bleh kempis poket aq...
humm..banyak idea di kepala untuk menipu,tetapi bila memikirkan azab api neraka,aq batalkan niat menipu..yang disedut cuma rm1.00 je..
banyak jugak tu...isi minyak kete bleh gak bawak jalan 2 km...

malam itu pula aq ngan abah aq p tengok bola..dapat tiket free...memang selalu dapat tiket free pom..
kredit to Izuan Salahudin..da nama nya tiket maknanya pegi tengok kat stadium la..walaupun aq peminat se-kayu-jati Red Warriors tambahan pula sepupu ku sendiri adalah salah sorang dari the warriors ,namun aq x penah p tengok bola kat stadium lagi.jadik semalam apabila adik-bapak-minta-dekat-bola aq tersingkir untuk dapat tiket free tu untuk ke stadium,aq menggantikannya..baju da merah berkilau p tengok bola..n macam dekat TV jugak la..memang 1-1 je result dia..takdenya nak menipu dekat stadium 2-0 tapi kat TV 1-1...



bapak ku......
game semalam da macam kelantan lawan kelantan je..





bila aq sampai rumah semalam,adik aq da tutup desktop ni,terpaksa aq draftkan saja "posting" yang ditulis dalam kepala ini.. ni baru aq post..
harini pula dapat lagi benda free...mak sedara belah-abah-aq-sebab-dia-kawin-ngan-pak sedara aq-anak-datuk-belah-abah-aq-juga ajak makan2 kat hotel new horizon..saja2 untuk family2...meja yang kami sefamily duduk sepatutnya utk 10 orang tapi just kami berlima je yang ada kat meja tu memandang kan bapak aq p makan dekat mak dia..jadi mak aq paksa aq makan abes semua..
sibling aq dua baka..itam n putih..anggap je aq putih.

umi~












susah sial nak susun pics....

abes.